زمانی بود زمانم را گم کرده بودم
خسته و کوفته
چراغ دلم را بدستم گرفته و از هر کوچه و پس کوچه ای
پشت هر دیوار و پنجره ای
به دنبال زمان گم شده ام سرک می کشیدم
باور پیدا کردن اون برام خیلی سنگین بود
آسمون همیشه تیره و تاروابرهای بهم پیوسته اون
خورشید رو از من ربوده بود
سایه سیاه و شوم بی مهری ها
و نا جوانمردی ها را بر پیکر آزرده خودم
حس می کردم
همه جا سکوت
غربت و غریبی
و پژواک فریاد من
همچون رعد و برق
خواب و راحتی رو از وجدان نا آرام خفتگان می زدود
فریاد های خاموش من
با نگاه هایم که به عمق دریا
صاحب حرف بوده و
آمیخته ای بوجود آورده بود
که انگشت سبابه و نگاه های خیره مردگان رو
به سوی خودم احساس می کردم
همیشه در انتظار افق به سر می بردم
و چشم به راه و منتظر کسی بودم
که منو از تنهایی در بیاره
با من یکی بشه تا بتونم
در کنار اون امنیت و احساس و
کلید حرفها و غمهای دلم رو که به دست اونه
از اون بگیرم
سالها بود دلم زندون حرفها و احساساتم بود
به روز آزادی می اندیشیدم
و یکی رو که براش بنگارم
بگم و گاه در خلوت سکوت
اون رو در آتش خودم افکنده
تا از دود حاصل اون
چشمهای نا محرمان رو به اشک در بیارم
اشکی که سالهاست بدون هق هق
و آرام آرام بر گونه هام جاریه
و سرچشمه اون جایی
جز شکستگی سد دلم نبوده و نخواهد بود
سدی که همه برای تماشا و خوش گذرونی
به اونجا سفر می کنند و
بدون توجه به اونچه که در وجودشون موج می زنه
فقط اوقات فراغت خودشون رو
برای لحظه ای کوتاه سپری می کنند
و بس

نظرات 2 + ارسال نظر
هم میهن HamMihan.com شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.HamMihan.com

با سلام.
هم میهن گرامی پایگاه اینترنتی هم میهن مکانی مناسب برای بحث و گفتگوی ایرانیان عزیز بر روی اینترنت در زمینه های عمومی-تخصصی و... شما را دعوت به میکنم در کنار ما و دیگر هم میهنان باشید. http://www.HamMihan.com
همچنین در صورت امکان به آدرس ما لینکی داده و یا آن را در وبلاگ خود معرفی کنید تا دیگر هم میهنان نیز با اطلاع شوند.
آدرس پایگاه هم میهن http://www.HamMihan.com
------------
تحت پشتیبانی خدمات ایران تکنولوژی
www.IranTec.com

الناز یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.tarahaee.blogsky.com

سلام
متن قشنگی بود و لی یکم بی انصافی نیست که بخوایم فکر کنیم همه برای خودشون و گذروندن اوقات فراغت برای دیدن این سد سفر میکنن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد